Wednesday, 7 June 2017

Müsli tyčinka domácí

Suroviny:
1/2 půl hrnku ořechy vlašské
1/2 půl hrnku ořechy lískové
1/2 půl hrnku mandle celé
1/2 půl hrnku semínka sezamová
2 hrnky vločky ovesné
2 hrnky rozinky
1 PL olej konopný
2 PL olej kokosový
2 kusy banán
2 kusy jablko
2PL sirup javorový
lusk vanilkový
Tento recept jsem našla na internetu a inspirovala jsem se ním ale tyčinky udělala dle svého receptu.Na stránkách  https://bonvivani.sk/recepty/domaca-musli-tycinka.

Zde je můj recept který je i na fotce.Není to vůbec těžké zvládnou to i začatečníci,Fantazii se meze nikdy nekladou nám velmi chutnaly.Nejlepší na tom všem je že pokud se vám  tyčinky nepodaří a rozpadnou můžeme je použit jako snídani nadrobíme do misky a zalijeme mlékem.

Zde můj recept:

Suroviny:
1,1/2 hrnku mysli
1/2 hrnku ovesných vloček
1/2 hrnku semínka chia i sezamová /spolu/
2 PL olej olivový
2 kusy banán
2 kusy jablko
sušené datle
sušené ovoce
goy bery/kustovnice/
2 PL sirup javorový
skořice,trochu kakaa

Postup:
Jablka nastrouháme,banány rozmačkáme vidličkou a promícháme s olejem,sirupem,skořicí a kakaem.
Jestli máme ořechy je dobré je dát namočit i ovesné vločky a rozinky.
Já namočila celou hmotu na hodinku.
Poté hmotu dáme na plech vyložený pečicím papírem a dlaněmi upravíme a dobře přitlačíme.
Pečeme na 180 stupňů asi 40 minut až jsou okraje zlaté,pak necháme vychladnout a krajíme.

No comments:

Post a Comment